płatności kartą

Płatność kartą wydaje się być rzeczą naturalną. Jednak część małych i średnich przedsiębiorstw wciąż nie widzi potrzeby posiadania terminala. A to błąd, ponieważ aż 40% z nas rezygnuje z zakupów, gdy nie może zapłacić bezgotówkowo. 

Poczta Polska, PKO Bank Polski, Orange Polska i eService zawiązały Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej. Celem Koalicji jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw, które chciałyby zacząć przyjmować płatności bezgotówkowe. W ramach Programu Polska Bezgotówkowa do firm, które spełniają określone kryteria i podpiszą umowę, zostaną dostarczone bezpłatne terminale płatnicze. Poza tym przedsiębiorstwa te będą mogły liczyć na pokrycie przez rok wydatków związanych z utrzymaniem urządzeń, a także miesięcznych kosztów obsługi płatności (aż do osiągnięcia 100 tys. zł obrotu na jeden terminal).

Program Polska Bezgotówkowa ma promować korzystanie z płatności bezgotówkowych przez małych i średnich przedsiębiorców, w szczególności tych, którzy dziś ich nie realizują. Do programu można przystąpić w naszych placówkach pocztowych. Poza tym jest to możliwe za pośrednictwem naszych listonoszy (22 tys. pracowników wyposażonych w urządzenia mobilne), jak również na naszej stronie internetowej – mówi  Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej. 

W mniejszych miejscowościach w Polsce dotychczas funkcjonowała bariera związana z utrzymaniem terminalu płatniczego, który dla małego przedsiębiorcy był dużym wydatkiem. Oferta PKO Banku Polskiego i eService’u wychodzi naprzeciw obawom. Jest skierowana głównie do małych przedsiębiorców, którzy dotąd nie korzystali z terminali. Dzięki darmowej ofercie mają oni szansę, aby sprawdzić urządzenie, przyzwyczaić do niego swoich klientów oraz zobaczyć, czy jest przestrzeń na zwiększenie płatności i utrzymanie terminala. Dla części terminali, które wybiorą przedsiębiorcy, oferta jest w pełni darmowa nawet po upływie 12 miesięcy próbnych – informuje Szymon Wałach, dyrektor Pionu Strategii i Transformacji Cyfrowej w PKO Banku Polskim.

Decyzja o rozpoczęciu przyjmowania płatności bezgotówkowych na pewno może przyczynić się do rozwoju biznesu firmy. Wynika to z tego, że polscy konsumenci coraz chętniej płacą za produkty i usługi właśnie bez użycia gotówki. 

(Źródło: infowire.pl)

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.