„Jedz jak Mistrz

„Jedz jak Mistrz” to akcja zainicjowana przez Beko, realizowana we współpracy z FC Barceloną. Jest to odpowiedź na obecną sytuację wśród najmłodszych. Szacuje się, że do 2025 roku na całym świecie będzie ponad 70 milionów dzieci zmagających się z nadwagą i otyłością.

Otyłość jest problemem XXI wieku. Bardzo łatwy dostęp do fast foodów oraz mała świadomość tego, jak powinno wyglądać zbilansowane odżywianie się przyczyniają się do takiego stanu rzeczy. Kłopoty zaczynają się od stylu życia dorosłych – ich nawyki przechodzą na dzieci, wśród których problem nadwagi jest niepokojący. Brak odpowiednich wzorców zaszczepia w najmłodszych nieodpowiednie zachowania. Specjaliści przewidują, że jeżeli obecne tendencje się utrzymają to do 2025 roku ponad 70 milionów dzieci będzie zmagać się z otyłością. Dlatego firma Beko wychodzi z akcją „Jedz jak Mistrz”, która ma na celu zapobieganie temu zjawisku.

W globalnej akcji „Jedz jak Mistrz” na stałe uczestniczą FC Barcelona i firma Beko. W związku z rozgrywanym w ubiegłym tygodniu meczem El Clasico do akcji dołączył także UNICEF, na rzecz którego została zorganizowana zbiórka. Zebranie miliona euro na walkę z tą chorobą to cel dla organizatorów. Wszystkie osoby zaangażowane w akcję podejmują tę aktywność po to, aby zwiększyć świadomość w zakresie zdrowego odżywiania dzieci i zachęcić rodziców do przygotowywania dla swoich pociech pełnowartościowych posiłków.

Do zbiórki miliona euro dla UNICEF-u może przyłączyć się każdy. Firma Beko zachęca do używania hasztagu #EatLikeAPro w mediach społecznościowych. Za każdy taki wpis, który pojawi się na  Instagramie lub Twitterze firma przekaże UNICEF-owi 1 euro. Zebrana kwota zostanie przeznaczona na prowadzone przez organizację programy, mające na celu zapobieganie nadwadze i otyłości wśród dzieci.

Piłkarze FC Barcelony przyłączają się do kampanii

W kampanię zaangażowali się także piłkarze oraz działacze klubu FC Barcelona oraz fundacja Barca związane z klubem. Aby zwiększyć siłę oddziaływania tej społecznej akcji, 6 maja podczas El Clásico – zamiast logotypu Beko na rękawach zawodników FC Barcelony pojawiło się hasło kampanii: Eat Like A Pro (Jedz jak Mistrz).

Jedz jak Mistrz

Drużyna FC Barcelony w wyjątkowych T-shirtach zagrała właśnie podczas tego legendarnego wydarzenia. W jakim celu? Zawodnicy FCB są inspiracją dla milionów dzieci na całym świecie. Jako bohaterowie wielu młodych ludzi, zachęcają do prowadzenia zdrowej, zbalansowanej diety i aktywnego trybu życia. Hasło „Jedz jak Mistrz” ma przekonać najmłodszych do zdrowego jedzenia, a dorosłym zwrócić uwagę na rosnący światowy problem.

Założeniem kampanii „Jedz jak Mistrz” (Eat Like A Pro) jest pokazanie rodzicom i dzieciom z różnych krajów, jak odżywiają się najlepsi piłkarze oraz dzielenie się wiedzą w zakresie prowadzenia zbilansowanej diety.

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.