coca-cola

Coca-cola doczekała się wielu kombinacji smakowych swojego kultowego napoju. Jednak po 130 latach po raz pierwszy złamała swoją żelazną zasadę. Część osób nie będzie mogła wypić najnowszej wersji coli. 

Coca-cola to jedna z najbardziej popularnych firm na świecie. Na temat ich napojów można powiedzieć wiele złych słów – przede wszystkim to, że nie są zdrowe i zawierają dużo cukru, jednak jakaś nieznana siła ciągnie nas do nich. Przynajmniej od czasu do czasu. Pojawiają się różne kombinacje smakowe np. coca-cola cherry lub limonka. Jednak najnowsza wersja napoju złamie wieloletnią tradycję.

Marka po 130 latach produkcji bezalkoholowych napoi przerywa tę tradycję. Planuje wypuszczenie na rynek pierwszego w historii napoju z procentami. Japoński oddział firmy stworzył drinka chūhai – na bazie wódki shōchū i napoju gazowanego. Jak wyjaśnia dyrektor oddziału z Kraju Kwitnącej Wiśni – Nigdy wcześniej nie eksperymentowaliśmy z kategorią napojów alkoholowych. To przykład tego, jak wciąż staramy się sięgać poza nasz podstawowy obszar działalności.

Alkoholowy napój Coca-Coli będzie sprzedawany w tamtejszych supermarketach. Jak podkreślił Jorge Garduño prezes japońskiego koncernu, chuhai to produkt bardzo charakterystyczny dla japońskiego rynku. Nowy produkt będzie dostępny tylko w Japonii i raczej nie pojawi się w innych krajach. 

 

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.