coca-cola

Coca-cola doczekała się wielu kombinacji smakowych swojego kultowego napoju. Jednak po 130 latach po raz pierwszy złamała swoją żelazną zasadę. Część osób nie będzie mogła wypić najnowszej wersji coli. 

Coca-cola to jedna z najbardziej popularnych firm na świecie. Na temat ich napojów można powiedzieć wiele złych słów – przede wszystkim to, że nie są zdrowe i zawierają dużo cukru, jednak jakaś nieznana siła ciągnie nas do nich. Przynajmniej od czasu do czasu. Pojawiają się różne kombinacje smakowe np. coca-cola cherry lub limonka. Jednak najnowsza wersja napoju złamie wieloletnią tradycję.

Marka po 130 latach produkcji bezalkoholowych napoi przerywa tę tradycję. Planuje wypuszczenie na rynek pierwszego w historii napoju z procentami. Japoński oddział firmy stworzył drinka chūhai – na bazie wódki shōchū i napoju gazowanego. Jak wyjaśnia dyrektor oddziału z Kraju Kwitnącej Wiśni – Nigdy wcześniej nie eksperymentowaliśmy z kategorią napojów alkoholowych. To przykład tego, jak wciąż staramy się sięgać poza nasz podstawowy obszar działalności.

Alkoholowy napój Coca-Coli będzie sprzedawany w tamtejszych supermarketach. Jak podkreślił Jorge Garduño prezes japońskiego koncernu, chuhai to produkt bardzo charakterystyczny dla japońskiego rynku. Nowy produkt będzie dostępny tylko w Japonii i raczej nie pojawi się w innych krajach. 

 

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię