Szybki Internet to jedna z ważniejszych potrzeb współczesnego człowieka. Stale zwiększa się liczba operatorów telewizji i Internetu. Wymagania Klientów również ulegają zmianie. Operatorzy nie tylko próbują przyciągnąć nowych klientów, lecz także inwestują i podnoszą jakość obecnie świadczonych usług. UPC dwukrotnie zwiększyło prędkość Internetu wszystkim klientom, którzy korzystali z prędkości poniżej 60 Mb/s. Równie istotne stają się innowacyjne platformy cyfrowe, pozwalające na odbiór cyfrowej telewizji w jakości H i dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Z szerokopasmowego Internetu UPC na koniec II kwartału br. korzystało 1,1 mln osób, w ciągu roku ich liczba wzrosła o 39,4 tys. Od czerwca UPC wdraża program podnoszenia szybkości Internetu dla ponad 30 proc. klientów, przede wszystkim tych, którzy dotychczas korzystali z najniższej prędkości.

Teraz minimalna szybkość wyniesie u nich do 60 Mb/s. Chcemy systematycznie zwiększać oferowaną prędkość Internetu. Czasami nie warto czekać, aż klienci o to poproszą, ale zrobić to samemu–mówi Lucian Mataoanu przedstawiciel UPC Polska. Do końca roku ma to zwiększyć średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s. Dodatkowo już co czwarty klient usług internetowych korzysta z urządzenia Connect Box, które zapewnia wysoką jakość bezprzewodowego Internetu w całym domu. Prędkość to tylko jedna strona medalu. Drugą jest to, jak ją wykorzystujemy. Mowa więc nie tylko o szybkości, lecz także o najlepszym połączeniu wi-fi dostępnym na rynku. Kiedy już jest odpowiednia prędkość, chcemy mieć pewność, że dzięki naszej usłudze wi-fi i dzięki platformie Horizon, może z niej korzystać wielu użytkowników. Sposób konsumpcji zmienia wiele. W domu są różne urządzenia i ta sama szybkość Internetu musi być oferowana w tym samym czasie wielu użytkownikom –tłumaczy Mataoanu.

W 2016 roku zasięg sieci UPC powiększył się o 185 tys. gospodarstw domowych, a w II kw. 2017 roku przybyło kolejne 40 tys. mieszkań, w których możliwe jest korzystanie z usług operatora. To oznacza, że w zasięgu światłowodowej sieci znajduje się już ponad 3,2 mln gospodarstw domowych. Liczba sprzedanych usług cyfrowych, z których korzystają klienci, sięga blisko 3 mln (w ciągu roku liczba ta wzrosła o prawie 57 tys.). Mamy świetne propozycje dla naszych klientów i chcemy mieć pewność, że będą one mogły dotrzeć do tak wielu Polaków i polskich gospodarstw domowych, jak to tylko możliwe –podkreśla przedstawiciel firmy. Zapowiada dalszy rozwój, nie tylko w dużych miastach, lecz także w mniejszych miejscowościach.

Obecnie UPC obsługuje ponad 1,4 mln klientów. Najwięcej osób korzysta z usług telewizji cyfrowej. Jednak coraz więcej konsumentów interesuje się ofertą szerokopasmowego Internetu. Choć operator przygotowuje i uatrakcyjnia ofertę dla nowych klientów, to stawia przede wszystkim na satysfakcję tych, którzy już korzystają z usług firmy. Ponad 30 proc. klientów UPC korzysta obecnie z platformy telewizyjnej Horizon. W dużej mierze to wynik wprowadzonych udogodnień, dzięki którym Horizon to centrum domowej rozrywki. Jedno urządzenie pozwala klientowi na dostęp do cyfrowej telewizji w jakości HD, wypożyczalni wideo na żądanie, a także szerokopasmowego łącza internetowego lub wi-fi. W kwietniu udostępniono też na platformie Horizon usługę Replay TV, dzięki której można oglądać programy telewizyjne do siedmiu dni wstecz bez konieczności ich uprzedniego nagrywania.

(Źródło: info.newseria.pl)

3 KOMENTARZE

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię