Szybki Internet to jedna z ważniejszych potrzeb współczesnego człowieka. Stale zwiększa się liczba operatorów telewizji i Internetu. Wymagania Klientów również ulegają zmianie. Operatorzy nie tylko próbują przyciągnąć nowych klientów, lecz także inwestują i podnoszą jakość obecnie świadczonych usług. UPC dwukrotnie zwiększyło prędkość Internetu wszystkim klientom, którzy korzystali z prędkości poniżej 60 Mb/s. Równie istotne stają się innowacyjne platformy cyfrowe, pozwalające na odbiór cyfrowej telewizji w jakości H i dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Z szerokopasmowego Internetu UPC na koniec II kwartału br. korzystało 1,1 mln osób, w ciągu roku ich liczba wzrosła o 39,4 tys. Od czerwca UPC wdraża program podnoszenia szybkości Internetu dla ponad 30 proc. klientów, przede wszystkim tych, którzy dotychczas korzystali z najniższej prędkości.

Teraz minimalna szybkość wyniesie u nich do 60 Mb/s. Chcemy systematycznie zwiększać oferowaną prędkość Internetu. Czasami nie warto czekać, aż klienci o to poproszą, ale zrobić to samemu–mówi Lucian Mataoanu przedstawiciel UPC Polska. Do końca roku ma to zwiększyć średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s. Dodatkowo już co czwarty klient usług internetowych korzysta z urządzenia Connect Box, które zapewnia wysoką jakość bezprzewodowego Internetu w całym domu. Prędkość to tylko jedna strona medalu. Drugą jest to, jak ją wykorzystujemy. Mowa więc nie tylko o szybkości, lecz także o najlepszym połączeniu wi-fi dostępnym na rynku. Kiedy już jest odpowiednia prędkość, chcemy mieć pewność, że dzięki naszej usłudze wi-fi i dzięki platformie Horizon, może z niej korzystać wielu użytkowników. Sposób konsumpcji zmienia wiele. W domu są różne urządzenia i ta sama szybkość Internetu musi być oferowana w tym samym czasie wielu użytkownikom –tłumaczy Mataoanu.

W 2016 roku zasięg sieci UPC powiększył się o 185 tys. gospodarstw domowych, a w II kw. 2017 roku przybyło kolejne 40 tys. mieszkań, w których możliwe jest korzystanie z usług operatora. To oznacza, że w zasięgu światłowodowej sieci znajduje się już ponad 3,2 mln gospodarstw domowych. Liczba sprzedanych usług cyfrowych, z których korzystają klienci, sięga blisko 3 mln (w ciągu roku liczba ta wzrosła o prawie 57 tys.). Mamy świetne propozycje dla naszych klientów i chcemy mieć pewność, że będą one mogły dotrzeć do tak wielu Polaków i polskich gospodarstw domowych, jak to tylko możliwe –podkreśla przedstawiciel firmy. Zapowiada dalszy rozwój, nie tylko w dużych miastach, lecz także w mniejszych miejscowościach.

Obecnie UPC obsługuje ponad 1,4 mln klientów. Najwięcej osób korzysta z usług telewizji cyfrowej. Jednak coraz więcej konsumentów interesuje się ofertą szerokopasmowego Internetu. Choć operator przygotowuje i uatrakcyjnia ofertę dla nowych klientów, to stawia przede wszystkim na satysfakcję tych, którzy już korzystają z usług firmy. Ponad 30 proc. klientów UPC korzysta obecnie z platformy telewizyjnej Horizon. W dużej mierze to wynik wprowadzonych udogodnień, dzięki którym Horizon to centrum domowej rozrywki. Jedno urządzenie pozwala klientowi na dostęp do cyfrowej telewizji w jakości HD, wypożyczalni wideo na żądanie, a także szerokopasmowego łącza internetowego lub wi-fi. W kwietniu udostępniono też na platformie Horizon usługę Replay TV, dzięki której można oglądać programy telewizyjne do siedmiu dni wstecz bez konieczności ich uprzedniego nagrywania.

(Źródło: info.newseria.pl)

3 KOMENTARZE

Skomentuj Antek Blażej Anuluj odpowiedź

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.