Afound

H&M ma za sobą kilka dużych wpadek. Współpracę z marką zakończył m.in G-Eazy – amerykański raper. Jednak firma na negatywne wydarzenia reaguje nowym pomysłem. Otworzy sieć dyskontów odzieżowych Afound. Sprawdź szczegóły. 

Wizerunek H&M ucierpiał w ostatnim czasie. Kontrowersyjna reklama, do której sieciówka zaangażowała czarnoskórego chłopca ubranego w bluzę z napisem „Coolest Monkey In The Jungle” wzbudziła wiele emocji i poskutkowała tym, że współpracę z marką zakończyli G-Eazy i The Weeknd. Jednak firma przyznała się do błędu i przeprosiła. Mimo wszystko pierwszy raz od 1974 roku zanotowała stratę, a ciuchy zalegają w magazynach. Jednym z powodów takie stanu rzeczy była także ciepła jesień, w związku z tym wiele płaszczy i swetrów nie została sprzedana. H&M wpadło teraz na nowy pomysł, który ma przywrócić pozytywne emocje związane z marką. Otwiera swoją sieć dyskontów odzieżowych – Afound.

Sieć dyskontów odzieżowych ma oferować ciuchy w atrakcyjnych cenach, na półkach sklepowych pojawią się modele ubrań, które nigdy nie wychodzą z mody oraz takie, które aktualnie podbijają nasze serca i idealnie trafiają w trendy sezonu. W sklepach znajdą się wyselekcjonowane kolekcje marek koncernu (m.in. H&M, COS, & Other Stories, Monki), ale co ciekawe – także popularnych brandów zewnętrznych. Na ten moment nie potwierdzono o jakich markach mowa. Pierwszy sklep pod szyldem Afound marka H&M planuje otworzyć w 2018 roku, w Sztokholmie na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan. Wraz z otwarciem sklepu stacjonarnego ruszy także sprzedaż online. Na razie nie wiadomo kiedy i czy w ogóle kiedyś Afound pojawi się w Polsce.

 

1 KOMENTARZ

Skomentuj Ala Anuluj odpowiedź

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.