mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018

Po tym jak Polska awansowała na mistrzostwa świata w piłce nożnej w kraju zapanowała euforia. Jednak gdy emocje lekko opadły czas pomyśleć o biletach. Duża cześć kibiców zamierza oglądać zmagania biało – czerwonych na żywo. Sprawdźcie, jak wygląda sytuacja z biletami na mundial.

Polska już zapewniła sobie awans do mistrzostw, wyrywając z Czarnogórą 4:2. Bramki w tym ważnym dla nas meczu strzelali: Krzysztof Mączyński, Kamil Grosicki, Robert Lewandowski i Filip Stojkovic. Wejściówki na mistrzostwa w Rosji kosztują między 105 a 1100 dolarów, ale ci co chcą je kupić, muszą wyrobić sobie także tzw. Kartę Kibica. W ten sposób organizatorzy chcą zadbać o bezpieczeństwo na trybunach i poza obiektami. Tylko osoby, które pokażą taki dokument i będą posiadać bilet, zostaną wpuszczone na stadion.
Zakończył się pierwszy etap sprzedaży biletów na przyszłoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Chęć kupienia wejściówki wyraziło prawie 3,5 mln kibiców. Na finał jest już ponad 300 tys. zgłoszeń, a na mecz otwarcia – 150 tys. Pierwszy etap sprzedaży zakończył się w czwartek w południe. Do 16 listopada fani muszą się zadeklarować, czy kupują wylosowane bilety. W 2013 roku, kiedy sprzedawane były wejściówki na mundial w Brazylii 2014, było na tym etapie prawie 6,1 mln zapytań. A w 2010 roku, kiedy impreza odbywała się w RPA – 1,6 mln.

Prawie 70 procent zapytań o bilety pochodzi z Rosji. W dziesiątce najbardziej zainteresowanych nacji jest też Polska – nic dziwnego kibice z naszego kraju chcą zobaczyć drużynę na mundialu na żywo. Polska była nieobecna na tych zawodach przez 12 lat. Oprócz Polski biletami najbardziej zainteresowani są Niemcy, Brazylia, Meksyk, Argentyna, USA, Kolumbia, Egipt i Chiny.

Mistrzostwa świata odbędą się w dniach 14 czerwca – 15 lipca. Tytułu bronić będą Niemcy.

(Źródło: PAP)

2 KOMENTARZE

Skomentuj Marcinek123 Anuluj odpowiedź

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.