polski bus

W poniedziałek potwierdziły się informacje o tym, że Polski Bus przekształca się w FlixBusa. Sprawdźcie, jakie realne zmiany wynikają z połączenia firm. 

Niemiecki FlixBus i Polski Bus ogłosiły w tym tygodniu zacieśnienie współpracy i nawiązanie strategicznego partnerstwa w Polsce. W praktyce oznacza to, że właściciel Polskiego Busa – spółka Souter Holdings Poland – będzie świadczyć usługi przewozowe dla FlixBusa. Przed przejęciem firmy sprzedawały sobie nawzajem bilety w systemach rezerwacyjnych.

A jakie zmiany na pewno zauważą klienci? Po pierwsze autobusy będą przemalowane w barwy FlixBusa (od połowy czerwca 2018 na ulicach zauważymy zielono -pomarańczowe autokary). Zostanie z nich także wymontowana część foteli.  Trwają prace nad  rozbudową siatki połączeń – będziemy przebrandowywać autokary Polskiego Busa, dodawać szereg połączeń europejskich FlixBusa i integrować te dwie siatki. Polacy zyskają połączenia do całej Europy Centralnej, Wschodniej oraz Zachodniej. Z Polski będzie można przejechać na południe Chorwacji, do Paryża, Amsterdamu czy jeszcze dalej na zachód – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska.

Do końca kwietnia przyszłego roku siatka połączeń i oferta biletów nie zmienią się. Pozostaną też działające domeny, strony internetowe i adresy Polskiego Busa – pasażerowie przyzwyczajeni do tej marki i zakupu biletów za jej pośrednictwem cały czas będą mieć taką możliwość. Jednak docelowo strona internetowa marki FlixBus ma zostać głównym kanałem sprzedażowym. 

W przyszłym roku w barwach tego przewoźnika ma już jeździć 160 autokarów i ta liczba będzie stopniowo rosnąć. Marka zapowiedziała też, że z oferty nie znikną bilety, których ceny zaczynają się od złotówki.

(Źródło: info.newseria.pl)

 

1 KOMENTARZ

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.