W obecnych czasach polski rynek pracy przechodzi bardzo poważne przemiany. Coraz więcej osób wraca do aktywności zawodowej po dłuższej przerwie, a pracodawcy zaczynają poważnie narzekać na brak rąk do pracy. Stąd też firmy proponują coraz to nowe benefity, mająca zainteresować pracowników podjęciem pracy. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań są programy lojalnościowe.

Czym są programy lojalnościowe dla pracowników?

Program lojalnościowy ma na celu wytworzenie silniejszej więzi pomiędzy pracownikami i pracodawcą. W tym celu pracodawca zawiera umowę z firmą zewnętrzną, która oferuje beneficjentom programu dostęp do usług innych firm, które z nią współpracują. W praktyce wygląda to tak, że pracownicy mogą korzystać na przykład z siłowni na koszt pracodawcy. Co ważne, często pracownicy umawiają się grupami na tego typu aktywności. Jest to doskonała okazja do wzmocnienia więzi zespołowych.

Karty podarunkowe Sodexo

Wśród najpopularniejszych programów lojalnościowych są z całą pewnością karty podarunkowe Sodexo. To nic innego, jak specjalne bony na zakupy na określoną kwotę do wybranych sklepów. Posiadacz takiej karty, może udać się do wymienionego sklepy i zrobić zakupy, na przykład za 50 złotych. Pracownicy szczególnie cenią ten program lojalnościowy, albowiem traktują go jako swoisty dodatek finansowy do wynagrodzenia zasadniczego. A przecież nic tak nie motywuje pracowników do lepszej pracy, jak właśnie pieniądze.

Karta Multisport

Karta Multisport to podobne rozwiązanie do kart Sodexo, z tym, że benefitem w tym przypadku jest możliwość korzystania z różnego rodzaju obiektów sportowych. Wśród nich największą popularnością cieszą się oczywiście siłownie, baseny, sauny oraz sporty zespołowe, szczególnie halowe. Ostatnio nastąpił wzrost zainteresowania kursami tańca. Bez wątpienia karta Multisport to doskonała propozycja dla ludzi młodych, którzy cenią sobie aktywność fizyczną na różnych płaszczyznach.

Dodatkowa motywacja do pracy przydaje się w każdej firmie. Tym bardziej dziś, kiedy to pracodawcy mają problemy ze znalezieniem rąk do pracy. Wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy zwiększa również jej atrakcyjność w oczach potencjalnych kandydatów do pracy.

2 KOMENTARZE

Skomentuj Robson_30 Anuluj odpowiedź

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.