ramki pod tablice rejestracyjne

Jest tania i dociera do dużej grupy potencjalnych odbiorców. Mowa o reklamie zewnętrznej na samochodzie. Dzisiaj jest to niezwykle popularna forma przekazu, z której korzystają firmy posiadające własną flotę aut.

Z której reklamy na samochodzie skorzystać?

Samochody można oklejać specjalną folią (ploterową, magnetyczną, odblaskową) z reklamowym nadrukiem. Ta może być przyklejona na tylnych szybach bocznych oraz szybie tylnej i drzwiach. Zabrania się zaś oklejania szyby przedniej oaz szyb bocznych z przodu. Wszystko dla zachowania optymalnej widoczności podczas jazdy. Folii z reklamą nie można też naklejać na elementach, które identyfikują pojazd, na przykład na tablicach rejestracyjnych.

Pamiętajmy, że jest to typ reklamy o dużym formacie. Taki przekaz zostaje zauważony przez ogromną liczbę uczestników ruchu drogowego. Biorąc pod uwagę częste podróżowanie, zasięg takiej formy reklamy jest nie tylko lokalny. Osoby, które decydują się oklejać samochód, powinni mieć na uwadze, by taka reklama nie rozpraszała zbytnio innych kierowców. Zdarzały się przypadki spowodowania kolizji w wyniku zagapienia się.

Inną, o wiele bardziej subtelną, ale tak samo skuteczną formą reklamy na samochodzie jest wykorzystanie w tym celu ramki pod tablice rejestracyjne. Fakt, że reklamodawca ma w tym przypadku o wiele mniej miejsca na umieszczenie przekazu. Nie przeszkadza to jednak w skutecznych działaniach. Uczestnicy ruchu drogowego wręcz cenią sobie reklamę nienachalną, ale za to rzeczową i informującą. Na ramce do tablic rejestracyjnych zamieszcza się najczęściej jedynie nazwę firmy, ewentualnie dane teleadresowe, logotyp albo tylko hasło reklamowe, z którym ma identyfikować się firma. Najczęściej z przekazu w takiej formie korzysta branża samochodowa, ale także budowlana czy sektor nieruchomości.

Kolejną formą reklamy, którą mogą często oglądać uczestnicy ruchu drogowego, są kasetony, czyli tzw. koguty na dachach. Zwykle wykorzystywane są w tym celu samochody należące do floty pojazdów w firmie bądź auta, które stają się narzędziem reklamowym na specjalne zlecenia. Trzeba przyznać, że reklama na dachu samochodu jest skuteczna ze względu na swój zasięg, a dostrzeżenie jej nie sprawia najmniejszego problemu nie tylko innym kierowcom, ale również pieszym.

Na jaki efekt możemy liczyć?

Biorąc pod uwagę niewielkie koszty, jakie wiążą się z samą produkcją różnych form reklamy samochodowej oraz jej zasięg, trzeba przyznać, że to narzędzie reklamy outdoorowej o niezwykle dużej skuteczności.

Na tego rodzaju przekaz możemy wydać jedynie kilkaset złotych. Przy częstych podróżach i różnych lokalizacjach, mamy gwarancję dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Oczywiście nie wszyscy będą wykazywać zainteresowanie, ale kojarzenie produktu, usługi, czy chociaż samej marki już wzrasta. Stają się po proste rozpoznawalne i niewykluczone, że będą brane pod uwagę, jeśli tylko potencjalny klient wykaże potrzebę zakupu. Nie da się też ukryć, że taka reklama staje się nierzadko nieodłącznym elementem identyfikującym firmę, wpływać też może na jej wizerunek.

1 KOMENTARZ

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię