W pierwszych trzech miesiącach tego roku było to 5,54 miliarda. W trzecim kwartale 2024 roku Dino Polska uruchomiło 69 nowych sklepów, a łączna liczba otwartych placówek od początku roku sięgnęła 167. Zgodnie z danymi z 30 września 2024 roku, sieć Dino Polska liczyła już 2572 markety.
Przychody ze sprzedaży w okresie I-III kw. Wyniosły 21,5 mld zł i były o 13,5 proc. Zysk netto sięgnął 1 mld zł, czyli o 2,4 proc.
Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl – ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- Byłaby to kontynuacja trendu wzrostowego, jednak mniejsza niż w latach poprzednich gdzie dochody co roku wzrastały o około 300 mln zł.
- Nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój firmy wyniosły 1,6 mld zł, czemu towarzyszyło utworzenie 8 tys.
- Początkowa wycena akcji wyniosła 39,19 zł.
- Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie papierów wartościowych w 2017 roku i obecnie jest częścią indeksu WIG20, obejmującego największe polskie spółki.
Przychody ze sprzedaży w 2024 r. Wyniosły 29,3 mld zł i były o 14,1% wyższe niż rok wcześniej. Blisko 40% przychodów pochodziło ze sprzedaży produktów świeżych, w szczególności owoców Wzór Bheurekso do identyfikacji kombinacji świec i warzyw, pieczywa oraz świeżego mięsa produkowanego przez zakład mięsny Agro-Rydzyna.
Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
Nowych miejsc pracy. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2024 r. Sieć Dino coraz prężniej działa na rynku. Liczba sklepów sieci wynosiła 2688 – poinformowała spółka w komunikacie na stronie internetowej. Oto, ile nowych placówek pojawiło się w ubiegłym roku.
Sprzedaż LFL wzrosła w tym okresie o 2,3 proc. Dla porównania, od stycznia do końca września 167 nowych sklepów. Na koniec września sieć liczyła 2572 sklepy. Rok wcześniej było 2340 marketów.
W ciągu pięciu lat wydatki na rozwój przekroczyły 6,6 mld zł. Łączne zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec 2024 r. Na koniec września sieć liczyła 2 tys. 572 sklepów wobec 2 tys.
Na koniec 2024 roku działało sklepów, w ciągu roku otwarto ich 283, czyli więcej niż w 2023 r. Już placówek było wyposażonych w panele fotowoltaiczne na dachach. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa, tzn. Bez właściwej zgody, jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie. Philip Morris Polska Distribution zakończyła modernizację fabryki w Krakowie, przeznaczając na nią blisko miliard zł. Surowiec pochodzi z polskich upraw, a modernizacja pozwoliła na utworzenie ponad 300 nowych miejsc pracy.
Po trzech kwartałach 2022 r. Przychody Dino ze sprzedaży osiągnęły 14,1 mld zł. „Były o 48,5 Futures Trading, przegląd proc. wyższe niż w okresie styczeń-wrzesień 2021 r. i przekroczyły przychody osiągnięte w całym 2021 r. (13,4 mld zł)” – poinformowała sieć. Rozwój sieci jest wyraźnie widoczny w jej wynikach finansowych.
Dino — liczba sklepów w 2021 roku przekroczyła 1800
Dino szuka pracowników marketów, ale nie tylko. Dyskont szuka także m.in. Jak podawał wcześniej zarząd Dino w komunikacie, w 2025 r. Oczekiwane jest wyższe tempo rozwoju sieci niż w tym roku. Celem firmy jest Market Update Eyes on ECB! także powrót marży EBITDA na ścieżkę stopniowego wzrostu. – Po wymagającym 2024 r.
Zakończyła się budowa dwóch nowych centrów dystrybucyjnych oraz nowego zakładu produkcji świeżego mięsa – opisano w komunikacie pod koniec lutego. – Łączna moc instalacji OZE należących do Grupy Dino wyniosła 98,9 MW i pozwoliła wygenerować 86,6 GWh energii ze słońca, o 30,5 proc. Więcej niż w 2023 r. W dniu 17 marca 2017 r. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Spółki („Prospekt”) sporządzony w związku z Ofertą oraz Dopuszczeniem. Wielu ucieszy fakt, że pomimo zakazu handlu są miejsca, w których można zrobić zakupy w niedzielę 6 kwietnia 2025.
Dino Polska otworzyło od stycznia do końca września 2024 roku 167 nowych sklepów. Na koniec września liczba sklepów sieci wynosi 2.572 wobec 2.340 rok wcześniej – poinformowała spółka w komunikacie prasowym na stronie internetowej. Choć liczba otwartych sklepów Dino w I kwartale jest niższa niż przed rokiem, to detalista w dalszym ciągu sukcesywnie powiększa sieć. Nakłady inwestycyjne Dino Polska, głównie związane z rozwojem sieci i zaplecza logistycznego, wyniosły w I kw.
Niedziela 6 kwietnia 2026 – sklepy
Szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20. Do lidera rynku handlowego – Biedronki – Dino dzieli około tysiąc placówek.
- Przewiduje się, że w ostatnim kwartalne dochody miałby się kształtować na poziomie około 450 mln zł.
- Do tego momentu nakłady inwestycyjne Dino osiągnęły poziom 1,1 mld zł.
- Dino podało najnowsze dane o liczbie marketów.
Wtedy sieci udało się stworzyć 343 nowe lokalizacje w 12 miesięcy, kończąc rok z liczbą 1815 sklepów. Nie powinno jednak dziwić, że ustanowiony został właśnie kolejny rekord. Przychody sieci Biedronka wzrosły w okresie trzech kwartałów w krajowej walucie o 3,9 proc. Rdr do 17,46 mld euro, a w III kwartale wzrosły o 2,6 proc. Sprzedaż LFL spadła o 0,7 proc.
Indie: Aż 25% nowych pociągów może być zasilane energią słoneczną
Oraz wzrostu przychodów ze sprzedaży w istniejących sklepach (LfL) o 5,3 proc. – wyliczono w komunikacie firmy. Po trzech pierwszych kwartałach przychody ze sprzedaży wyniosły łącznie 9,5 mld zł.