IKEA

Do tej pory IKEA była kojarzona przede wszystkim z ogromnym sklepem oraz magazynem, w którym spędzało się kilka godzin, aby zobaczyć wszystkie dostępne produkty. W 2018 roku to się zmieni!

W II połowie bieżącego roku, w centrum handlowym Blue City w Warszawie zostanie otwarty „mniejszy format” sklepu IKEA. Nowe placówki będą różnić się od tradycyjnych sklepów. Firma twierdzi, że to wszystko na potrzeby konsumentów. Małe sklepy mają  zostać wyposażone w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Będzie to również, jeden z pierwszych na świecie sklepów tej sieci położony tak blisko centrum miasta.

IKEA w Blue City zagospodarowana będzie na dwóch piętrach (poziom 0 i +1) i zajmie powierzchnię ok. 4800 m2. Pomimo ograniczonej przestrzeni klienci będą mogli poznać pełną ofertę produktów i rozwiązań, jakie proponuje marka. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Ułatwią one dokonanie zakupu oraz zainspirują do kreatywnego i funkcjonalnego urządzenia przestrzeni. Na miejscu, do kupienia będą dostępne wybrane akcesoria wyposażenia wnętrz, zaś pozostałe produkty z asortymentu będzie można zamówić online, samodzielnie lub z pomocą pracowników. Wraz ze sklepem, zostanie również otwarty dział IKEA Food, w którym połączone zostaną bistro i kawiarnia.

Zmiany, które wprowadza zarząd IKEA mają ułatwić zakupy i zachęcić nowych klientów do skorzystania z ich oferty. Jestem ciekawa, czy takie sklepy zostaną również otwarte w innych polskich miastach. A jak wam podoba się nowy pomysł?

 

 

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.