
Do tej pory IKEA była kojarzona przede wszystkim z ogromnym sklepem oraz magazynem, w którym spędzało się kilka godzin, aby zobaczyć wszystkie dostępne produkty. W 2018 roku to się zmieni!
W II połowie bieżącego roku, w centrum handlowym Blue City w Warszawie zostanie otwarty „mniejszy format” sklepu IKEA. Nowe placówki będą różnić się od tradycyjnych sklepów. Firma twierdzi, że to wszystko na potrzeby konsumentów. Małe sklepy mają zostać wyposażone w innowacyjne rozwiązania prezentacji asortymentu, które ułatwią dokonywanie zakupów. Będzie to również, jeden z pierwszych na świecie sklepów tej sieci położony tak blisko centrum miasta.
IKEA w Blue City zagospodarowana będzie na dwóch piętrach (poziom 0 i +1) i zajmie powierzchnię ok. 4800 m2. Pomimo ograniczonej przestrzeni klienci będą mogli poznać pełną ofertę produktów i rozwiązań, jakie proponuje marka. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych. Ułatwią one dokonanie zakupu oraz zainspirują do kreatywnego i funkcjonalnego urządzenia przestrzeni. Na miejscu, do kupienia będą dostępne wybrane akcesoria wyposażenia wnętrz, zaś pozostałe produkty z asortymentu będzie można zamówić online, samodzielnie lub z pomocą pracowników. Wraz ze sklepem, zostanie również otwarty dział IKEA Food, w którym połączone zostaną bistro i kawiarnia.
Zmiany, które wprowadza zarząd IKEA mają ułatwić zakupy i zachęcić nowych klientów do skorzystania z ich oferty. Jestem ciekawa, czy takie sklepy zostaną również otwarte w innych polskich miastach. A jak wam podoba się nowy pomysł?