Sieć holenderskich sklepów Action w październiku otworzyła w Polsce swój pierwszy salon. Jest to atrakcyjna marka, która jest dużą konkurencją dla m.in Pepco. Sprawdź szczegóły.
W październiku zostały otwarte dwa pierwsze sklepy Action w Polsce: w Lesznie i Legnicy. Do końca roku mają ruszyć kolejne cztery salony. Jest to holenderska firma, która swoje punkty ma w wielu państwach europejskich m.in w: Niemczech, Belgii, Francji i Austrii.
W sklepach Action można znaleźć ponad 6 tys. produktów. W ofercie znajdują artykuły gospodarstwa domowego, odzież, obuwie, kosmetyki, multimedia, artykuły papiernicze. Firma sprzedaje produkty znanych marek, ale także swoje własne. A asortyment co tydzień wzbogacany jest o kolejne 150 produktów.
Action może stać się konkurencją dla sieci takich jak Pepco i KiK. Firma może pozwolić sobie na stosunkowo niskie ceny z tego względu, że kupuje towar w ilościach hurtowych. To co na pewno przyciągnie klientów to oferta promocji. Sklep organizuje akcję pt. promocja tygodnia i w każdym tygodniu inne produkty można kupić po okazyjnych cenach.
Firma otwiera swoje sklepy w mniejszych miastach, tam gdzie jest ograniczony dostęp do sieci takich jak Biedronka i Lidl to powoduje, że ich popularność automatycznie wzrasta. W dużych miastach w Polsce na razie tej sieci sklepów nie ma i nie będzie. Na razie sieć sklepów Action daje pracę 50 osobom. Wartość sprzedaży w ubiegłym roku sięgnęła 2,7 mld euro.