
PornHub wszedł we współpracę z modową platformą SENSE i zbadali jak moda wpływa na wyszukiwania pornografii i jak te dwa światy wzajemnie się przenikają. Z ich zestawianie wynika, że Warszawiacy znajdują się na szczycie w jednej z kategorii. Sprawdźcie szczegóły.
W tym sezonie bardzo popularnym obuwiem są buty sportowe. Ostatecznie nie ma się czemu dziwić: są wygodne, a do tego jest tyle możliwych modeli do wyboru, że mamy wrażenie, że można dopasować je do gustu każdego człowieka. Moda na takiego rodzaju buty widoczna jest na Instagramie, Facebooku, modowych magazynach i stronach internetowych. Jednak te tendencje przeniosły się także na branżę pornograficzną. Takie informacje posiada gigant w tej dziedzinie, czyli PornHub. Wchodząc w kooperacją z modową platformą SENSE przygotowali statystyki pokazujące zależność między modą, a porno.
Z przygotowanych przez nich zestawienia wynika, że użytkownicy jeżeli wpisują w wyszukiwarkę PornHuba część garderoby to najczęściej są to: majteczki, ale znalazło się tam również miejsce dla wygodnych spodni do jogi, bikini, szpilek, sukienek, a nawet sneakersów i kąpielówek.

Najciekawszą kategorią dla Polaków są właśnie sneakersy. Okazało się, że to hasło i filmy pornograficzne ze sportowymi butami najbardziej na świecie kręcą Warszawiaków, zaraz za Polakami są Niemcy i Włosi. Jakie filmy ze sneakersami pociągają Polaków najbardziej? Według statystyk są to między innymi „sneaker worship” (czczenie sneakersów) i „sneaker sex”, ale również ciekawostki, takie jak lizanie sneakersów i deptanie ciała za ich pomocą.
Zazwyczaj, gdy Polacy zajmują w czymś pierwsze miejsce na świecie jesteśmy bardzo dumni. Teraz mamy mieszane uczucia, ale przynajmniej jedno jest pewne – mamy oryginalne upodobania!