H&M ma za sobą kilka dużych wpadek. Współpracę z marką zakończył m.in G-Eazy – amerykański raper. Jednak firma na negatywne wydarzenia reaguje nowym pomysłem. Otworzy sieć dyskontów odzieżowych Afound. Sprawdź szczegóły.
Wizerunek H&M ucierpiał w ostatnim czasie. Kontrowersyjna reklama, do której sieciówka zaangażowała czarnoskórego chłopca ubranego w bluzę z napisem „Coolest Monkey In The Jungle” wzbudziła wiele emocji i poskutkowała tym, że współpracę z marką zakończyli G-Eazy i The Weeknd. Jednak firma przyznała się do błędu i przeprosiła. Mimo wszystko pierwszy raz od 1974 roku zanotowała stratę, a ciuchy zalegają w magazynach. Jednym z powodów takie stanu rzeczy była także ciepła jesień, w związku z tym wiele płaszczy i swetrów nie została sprzedana. H&M wpadło teraz na nowy pomysł, który ma przywrócić pozytywne emocje związane z marką. Otwiera swoją sieć dyskontów odzieżowych – Afound.
Sieć dyskontów odzieżowych ma oferować ciuchy w atrakcyjnych cenach, na półkach sklepowych pojawią się modele ubrań, które nigdy nie wychodzą z mody oraz takie, które aktualnie podbijają nasze serca i idealnie trafiają w trendy sezonu. W sklepach znajdą się wyselekcjonowane kolekcje marek koncernu (m.in. H&M, COS, & Other Stories, Monki), ale co ciekawe – także popularnych brandów zewnętrznych. Na ten moment nie potwierdzono o jakich markach mowa. Pierwszy sklep pod szyldem Afound marka H&M planuje otworzyć w 2018 roku, w Sztokholmie na popularnej zakupowej ulicy Drottninggatan. Wraz z otwarciem sklepu stacjonarnego ruszy także sprzedaż online. Na razie nie wiadomo kiedy i czy w ogóle kiedyś Afound pojawi się w Polsce.
Ale super, ciekawy czy kiedyś otworzą się w Polsce