promocja w Lidlu

Lidl to znana i uznana marka w Polsce. Klienci kochają ich za podejmowanie współpracy z różnymi firmami. Już nieraz było o nich głośno. Od 29 września do sieci sklepów wchodzi nowy produkt. Sprawdzamy, co tym razem będzie dostępne w Lidlu i przypominamy najgłośniejsze kampanie.

Od 29 września w Lidlu będą dostępna będzie jedna z najpopularniejszych gier w historii. Sieć sklepów ogłasza, że po raz pierwszy ma możliwość podjęcia współpracy z Electronics Arts. We wszystkich polskich sklepach będzie można kupić grę Fifa 18. Na okładce gry znajdzie się Cristiano Ronaldo, a polskim ambasadorem jest Kamil Glik. Głosu do tej wersji gry użyczyli Dariusz Szpakowski i Jacek Laskowski. W Lidlu gra będzie dostępna w wersji obsługującej aż 5 platform: PC, Xbox, Playstation, komputery stacjonarne i konsole. Cena gry będzie się wahać między 189, a 235 złotych. Kwota uzależniona jest od tego na jaką platformę kupujemy grę.

Produkty sygnowane przez znane marki cieszą się w Lidlu dużą popularnością. Często kupowanie takich produktów to swego rodzaju walka o przetrwanie. Zdarzają się przepychanki i rządzi zasada: kto pierwszy, ten lepszy. Przypominamy najgłośniejsze kampanie w Lidlu:

Torebki Wittchen

Za torebkę trzeba było zapłacić 279 złotych, co jest bardzo atrakcyjną ceną. Za torebki tej firmy w centrach handlowych trzeba nieraz dać dwa razy więcej. Zobaczcie jak wyglądały zakupy.

Karpie

W okresie przedświątecznym Lidl obniżył cenę karpia do 9,99 złotych za kilogram. Była to kwota o połowę mniejsza niż u konkurencji. Co skutkowało bardzo dużym ruchem i tym, że ludzie ustawiali się w kolejkach przed sklepem na długo przed jego otwarciem.

Kurtki termiczne

To akcja z września tego roku. Kurtki były w kilkunastu wzorach i kolorach. Ceny kurtek dla dorosłych zaczynały się od 79 złotych, a za dziecięcą kurtkę trzeba było zapłacić maksymalnie 59 złotych.

 

Możliwe, że tym razem akcja przebiegnie spokojniej, ponieważ gry będą dostępne przy kasie, a nie tak jak podczas innych promocji w koszach na pasażu.

4 KOMENTARZE

  1. współczucia dla pracowników, ciekawe co jeszcze hołocie przyjdzie do glowy aby zalapac sie na promocje, ale to o czym swiadczy… zal ludzi, nie kazdy prezesem moze byc

  2. ale czy Polacy kochają Lidl to nie wiem… chyba bardziej po prostu taniość, taniość… i coś innego oprócz Biedry, gdyby Polak był bogatszy ta miłość nie byłaby taka

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.