Dziś w nocy Mark Zuckerberg opublikował post, w którym wyjaśnia przyczyny i charakter zmian w serwisie społecznościowym. Dotkną one wszystkich użytkowników. Sprawdź, o co chodzi.
Zmiany na Facebooku będą dotyczyły postów, które wyświetlają nam się na tablicy. W obecnej sytuacji widzimy dużo treści pochodzących od firm, marek, mediów. W wielości informacji znikają posty publikowane przez naszych znajomych, rodzinę, przyjaciół.
Mark Zuckerberg chce zmienić komfort korzystania z serwisu. Dochodziły do niego głosy niezadowolonych użytkowników, które dotyczyły tego, że są zalewani treściami, które ich nie interesują. Pierwszą zmianą jaką zobaczymy będzie więcej postów od osób, które na prawdę znamy, a mniej pochodzących z wszelakich fanpage’y. Właściciel serwisu podkreśla, że jego celem zawsze były i są kontakty między ludzkie. Chce dawać ludziom możliwość interakcji internetowej – stąd decyzja o zmianie w pokazywanych aktualnościach.
Inną kwestią poruszaną przez Marka Zuckerberga są reakcje ludzi na to, co jest zamieszczane w serwisie. To kolejny powód, dlaczego zasięgi postów firm, marek oraz mediów będą zmniejszane. Facebook stawia na treści wideo i transmisje na żywo, ponieważ to one jak żadne inne posty wywołują najwięcej emocji u użytkowników i zachęcają do dyskusji.
Te zmiany na Facebooku to prawdziwa rewolucja, zwłaszcza dla osób, które rozwijają swoją markę w social mediach. Odnowionego fejsa zobaczymy już za kilka tygodni. Jak Wam się podoba ten pomysł?
no i dobrze ileż można oglądać te reklamy