Kolekcja Tommy Adaptive po raz trzeci trafiła do sprzedaży. Ubrania z tej linii są specjalnie przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.

Pomysł narodził się w 2016 roku. Wtedy to Tommy Hilfiger wraz z fundacją Runway of Dreams założoną przez mamę niepełnosprawnego chłopca, Mindy Scheier, wspólnie stworzyli pierwszą kolekcję przystosowaną dla chorych dzieci biorąc pod uwagę sugestie i rady ich rodziców. Rok temu projektant rozszerzył asortyment o ubrania dla dorosłych osób, które doświadczyły kalectwa, dzięki którym będą mogli czuć się pewniej w swoich ubraniach, a przede wszystkim będą one wygodne i ułatwią im codzienne czynności.

Założeniem linii Adaptive jest bycie ogólnie dostępną i dawanie możliwości wszystkim osobom wyrażenia siebie poprzez modę. Ubrania nie różnią się niczym od innych spodni, czy bluzek.  Wyróżnia je tylko to, że są o wiele łatwiejsze do założenia, dzięki odpinanym i regulowanym lamówkom i pasom. Sprawę ułatwiają także zamki błyskawiczne, które z łatwością można zapiąć jedną ręką, czy zapięcia na rzepy lub zatrzaski w odpowiednich miejscach.

Kampanię promują osoby niepełnosprawne m.in. Chelsie Hill, tancerka poruszająca się na wózku inwalidzkim, Jeremy Campbell, złoty medalista paraolimpiady. Kolekcja Tommy Adaptive jest jedną z pierwszych stworzonych specjalnie dla osób niepełnosprawnych. To duży krok w stronę ludzi, których spotkało ogromne nieszczęście. Mam nadzieję, że to dopiero początek, a ten trend zacznie przybierać na popularności i inne marki premium będą brały z niego przykład i same wyjdą z inicjatywą stworzenia takich kolekcji.

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.