Kolekcja Tommy Adaptive po raz trzeci trafiła do sprzedaży. Ubrania z tej linii są specjalnie przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.
Pomysł narodził się w 2016 roku. Wtedy to Tommy Hilfiger wraz z fundacją Runway of Dreams założoną przez mamę niepełnosprawnego chłopca, Mindy Scheier, wspólnie stworzyli pierwszą kolekcję przystosowaną dla chorych dzieci biorąc pod uwagę sugestie i rady ich rodziców. Rok temu projektant rozszerzył asortyment o ubrania dla dorosłych osób, które doświadczyły kalectwa, dzięki którym będą mogli czuć się pewniej w swoich ubraniach, a przede wszystkim będą one wygodne i ułatwią im codzienne czynności.
Założeniem linii Adaptive jest bycie ogólnie dostępną i dawanie możliwości wszystkim osobom wyrażenia siebie poprzez modę. Ubrania nie różnią się niczym od innych spodni, czy bluzek. Wyróżnia je tylko to, że są o wiele łatwiejsze do założenia, dzięki odpinanym i regulowanym lamówkom i pasom. Sprawę ułatwiają także zamki błyskawiczne, które z łatwością można zapiąć jedną ręką, czy zapięcia na rzepy lub zatrzaski w odpowiednich miejscach.
Kampanię promują osoby niepełnosprawne m.in. Chelsie Hill, tancerka poruszająca się na wózku inwalidzkim, Jeremy Campbell, złoty medalista paraolimpiady. Kolekcja Tommy Adaptive jest jedną z pierwszych stworzonych specjalnie dla osób niepełnosprawnych. To duży krok w stronę ludzi, których spotkało ogromne nieszczęście. Mam nadzieję, że to dopiero początek, a ten trend zacznie przybierać na popularności i inne marki premium będą brały z niego przykład i same wyjdą z inicjatywą stworzenia takich kolekcji.