zmiany na Facebooku

Dziś w nocy Mark Zuckerberg opublikował post, w którym wyjaśnia przyczyny i charakter zmian w serwisie społecznościowym. Dotkną one wszystkich użytkowników. Sprawdź, o co chodzi. 

Zmiany na Facebooku będą dotyczyły postów, które wyświetlają nam się na tablicy. W obecnej sytuacji widzimy dużo treści pochodzących od firm, marek, mediów. W wielości informacji znikają posty publikowane przez naszych znajomych, rodzinę, przyjaciół. 

Mark Zuckerberg chce zmienić komfort korzystania z serwisu. Dochodziły do niego głosy niezadowolonych użytkowników, które dotyczyły tego, że są zalewani treściami, które ich nie interesują. Pierwszą zmianą jaką zobaczymy będzie więcej postów od osób, które na prawdę znamy, a mniej pochodzących z wszelakich fanpage’y. Właściciel serwisu podkreśla, że jego celem zawsze były i są kontakty między ludzkie. Chce dawać ludziom możliwość interakcji internetowej – stąd decyzja o zmianie w pokazywanych aktualnościach.

Inną kwestią poruszaną przez Marka Zuckerberga są reakcje ludzi na to, co jest zamieszczane w serwisie. To kolejny powód, dlaczego zasięgi postów firm, marek oraz mediów będą zmniejszane. Facebook stawia na  treści wideo i transmisje na żywo, ponieważ to one jak żadne inne posty wywołują najwięcej emocji u użytkowników i zachęcają do dyskusji.

Te zmiany na Facebooku to prawdziwa rewolucja, zwłaszcza dla osób, które rozwijają swoją markę w social mediach. Odnowionego fejsa zobaczymy już za kilka tygodni. Jak Wam się podoba ten pomysł?

 

1 KOMENTARZ

Skomentuj

Skomentuj
Wprowadź swoje imię
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.