CCC podbija nowy rynek. Firma podpisała umowę z Apparel FZCO ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Dotyczy ona sprzedaży obuwia i innych produktów na terytorium sześciu krajów regionu Bliskiego Wschodu.
CCC podpisało umowę franczyzową, na której podstawie ma wejść do krajów takich jak: Arabia Saudyjska, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Kuwejt, Oman, Katar i Bahrajn. Dzięki podpisanej umowie marka już niebawem wejdzie na rynek Bliskiego Wschodu. Buty i akcesoria będzie można kupić w sklepach stacjonarnych oraz on- line. Sprzedażą w sieci będzie zarządzał Apparel. Rynek na Bliskim Wschodzie stanowi kolejny etap realizacji strategii ekspansji i rozwoju sieci sprzedaży zagranicznej – napisano w komunikacie CCC.
Umowa franczyzowa została zawarta na okres 10 lat z możliwością przedłużenia jej o kolejne 10 lat. Do 2023 roku zostanie otwartych przynajmniej 60 sklepów z obuwiem. Łączna powierzchnia to ok. 40. 000 m kw. Rozbudowa sieci sprzedaży i otwarcie pierwszych sklepów planowane jest w pierwszej połowie 2019 r.
(Źródło: PAP)