Dyrektor kreatywny domu mody Fendi oraz Chanel wraz z australijską marką ModelCo wprowadzają do sprzedaży wspólną kolekcję. Będziemy ją mogli znaleźć również na polskich półkach.
Dla światowego kreatora mody, czyli Karla Lagerfelda to będzie pierwsza kolekcja produktów przeznaczonych do makijażu. Tym razem, chce skupić się na wyglądzie twarzy. W kolekcji znajdziemy ponad 50 propozycji i będą to głównie kosmetyki do makijażu twarzy, oczu, ust, a także akcesoria do make upu. Wszystkie elementy będą zachowane w typowej dla projektanta wyrafinowanej i awangardowej estetyce. Opakowania udekorowane są rzeźbą przedstawiającą głowę Karla Lagerfelda.
Kolekcja projektanta i marki ModelCo to spotkanie dwóch gigantów świata mody i urody. ModelCo – to firma, która od 16 lat dąży do modelu smart beauty i staje się liderem tworzeniu innowacyjnych kosmetyków. O współpracy z australijską marką projektant poinformował fanów na swoim profilu na Instagramie. W Paryżu odbyła się specjalna impreza inaugurująca nową współpracę. Ulicami starego miasta, przeszło kilkudziesięciu modeli w kaskach imitujących głowę Karla, tymi samymi, które ozdobią opakowania kosmetyków. Kto inny mógł wpaść na coś takiego?
Twarzą wspólnej kolekcji zatytułowanej „Kiss Me Karl” została brytyjska supermodelka Stella Maxwell oraz animowana postać 3D Karla Lagerfelda. Limitowana edycja produktów będzie dostępna w sprzedaży wyłącznie w perfumeriach Douglas i na douglas.pl od 21 maja, aż do wyczerpania zapasów. Dziewczyny musicie się spieszyć, aby mieć możliwość kupna i wypróbowania kosmetyków światowej ikony mody.
Dziwię się, że są wciąż ludzie, którzy dają się nabierać na „wyrafinowaną i awangardową estetykę” Lagefelda. To zwykły kicz, tyle że znacznie droższy i dlatego bardziej elitarny.